خانه آموزش آشنایی کامل با کارت طلایی ایرانخودرو و سایپا و مزایا و معایب هر نوع

آشنایی کامل با کارت طلایی ایرانخودرو و سایپا و مزایا و معایب هر نوع

آشنایی کامل با کارت طلایی ایرانخودرو و سایپا و مزایا و معایب هر نوع

کارت طلایی سرویسی از طرف شرکت های سازنده خودرو می باشد که خودروسازان جهت رفاه حال مشتریان با مزایایی که در ادامه مطلب گفته شده است ارائه می دهند.

کارت طلایی ایران خودرو

از سال 1380 به گروهي از خودروهاي توليدي شركت ايران خودرو خدماتی تحت عنوان کارت طلایی تعلق گرفت که دارندگان این کارت از خدماتی بهره‌مند می شوند که در پایین به آنها می پردازیم.

تصادفات و حوادث: کارت طلایی به جبران خسارت ناشي از به هم خوردن دو يا چند خودرو، برخورد به جسم ثابت يا متحرك، برخورد شيئي ديگر به خودرو، واژگوني و سقوط خودرو و خسارت از زير خودرو میپردازد و تعهد دارد. تنها باید بعداز وقوع حوادث با نيروي انتظامي و يا مراجع قضايي تماس بگیرید و گزارش حادثه يا كروكي را اخذ کنید. سپس مطابق با آنچه در دفترچه راهنماي خدمات شركت SSA005 نوشته شده اقدام مي گردد.

تعمیرات خودرو: 

هرگاه خودرویتان دچار نقص فني شد ولي قادر به حركت بود و حركت آن موجب ايراد خسارت و بروز حادثه نشد، با مركز تماس (تلفن 096440يا 88612121-021 ) تماس بگیرید و يا به يكي از نمايندگي‌هاي مجاز شركت ايران خودرو مراجعه کنید.

تعویض خودرو: به خساراتي كه طي آن هزينه هاي تعمير قسمتهاي آسيب ديده از 60% ارزش خودرو قبل از حادثه بيشتر باشد و يا امكان بازسازي آن به تاييد كارشناس اين شركت نرسد و يا اينكه مدت تعمير بيش ازحد پيش بيني شود، اطلاق میشود.

و خودرویی که به تشخیص کارشناس شركت امدادخودرو غیرقابل بازسازی باشد باید تعویض شود.

مراحل تعویض خودرو به چه صورت است؟

به دفتر مركزي و يا دفاترمنطقه اي شركت امدادخودرو مراجعه کنید و فرم درخواست و ارائه مدارك مشروحه در بند 5-1-4 جهت تشكيل پرونده را تکمیل کنید. سپس از طرف شركت امداد خودرو کارشناسی اعزام میشود به پاركينگ محل توقف خودرو برای تنظیم گزارش از اصالت خودرو و حادثه. در مراحل بعدی پرونده بررسی میشود و در ادامه تعيين خسارت و تعيين سهم مشترك از قيمت خودرو جايگزين توسط كارشناس پرونده.
ارائه اصل فيش واريزي توسط مشترك به حساب بانكي شركت امدادخودرو ايران.
صدور و ارسال معرفي نامه به معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو جهت صدور سند و تحويل سند خودرو درخواستي طبق معرفي نامه صادره…

سرويس دوره اي : برای سرويس‌هاي دوره‌اي خودروي خود  فقط مي‌توانيد در زمان اعتبار اشتراك و فقط در كيلومتر تعيين شده و دربازه 500 كيلومتر قبل و حداكثر 1500كيلومتر بعد از آن اقدام کنید.

توجه داشته باشید که تنظيم موتور و تعويض اقلام مصرفي در فواصل مابين سرويس‌هاي دوره‌اي تحت پوشش خدمات كارت طلايي نیست.

 

کارت طلایی ایران خودرو دارای سطوحی است به شرح زیر:

 

 سطوح كارت طلايي ایرانخودور جبران خسارت تعميرات غيرگارانتي سرويس‌هاي دوره‌اي هزينه توقف/ ريال تعويض لاستيك
چهارستاره دارد دارد تا 60000 كيلومتر روزانه  150000 دارد *
سه ستاره دارد دارد تا 40000 كيلومتر روزانه  100000 ــ
دو ستاره دارد دارد تا 25000 كيلومتر ــ ــ
يك ستاره دارد ــ ــ ــ ــ
يك ستاره خودرو كار دارد ــ ــ ــ ــ
سال دارد ــ ــ ــ ــ

کارت طلایی سایپا

شرکت سایپا نیز در راستای افزایش اطمینان، اعتماد و آسودگی خاطر مشتریان كارت طلايي به مشتریان خود ارائه می نماید که دارای سطوحی است. کارتی با 6 ستاره است که هریک از این ستاره ها خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد.

خريد خدمات با كيفيت بالا و قيمت مناسب از طريق شبكه نمايندگي ها در سراسر كشور، دريافت قطعات اصلي و استاندارد، گارانتي و بیمه بدنه، گارانتی سرقت ، خدمات امدادي و سرويس هاي ادواري و مكمل از مهمترين ويژگي هاي سايپاكارت طلايي است كه به مشتريان گروه خودروسازي سايپا عرضه خواهد شد.

کلیه دارندگان محصولات سایپا جهت دریافت این خدمت می توانند با مراجعه به 600 نمایندگی سایپا یدک در سراسر کشور و دفاتر منطقه ای و مرکزی، کارت طلایی سایپا یدک را خریداری کنند و از یک سال گارانتی کلیه قطعاتی که نیاز به تعویض دارند بهره‌مند شوند.
 

[تعداد: 1    میانگین: 4/5]
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
بارگذاری بیشتر در آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

بررسی کنید

آموزش آگاهی از بلاک شدن توسط افراد در واتساپ

اپلیکیشن واتساپ پس از فیلترینگ تلگرام یکی از اپلیکیشن های مورد استفاده مردم قرار گرفت . بل…